RSS

ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΜΕ ΦΛΟΥΔΑ

12 Φεβ

…..

 


Το Παρασκευοσαββατοκυριακο που μας περασε ο συζυγος ελειπε σε επαγγελματικο ταξιδι στην ΚΛΕΙΤΟΡΙΑ ΧΩΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ονομα χωριου κ αυτο κλειτορια! ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ στο επαγγελμα κ επρεπε να φτιαξει τα ηλεκτρολογικα νεου φαρμακειου …ηταν η τριτη φορα που πηγαινε εκει λογο της εργασιας του κ παντα κατι θα μου εφερνε απο οτι πουλουσαν στο δρομο εξω απο τα χωραφια η μπροκολα κ κουνουπιδια η περκες απο ιχθυοκαλλιεργειες που ειχε εκει …ετσι κ την Δευτερα ειδε πορτοκαλια στο δρομο κ μου εφερε …Τα πορτοκαλια ηταν μεγαλα κ χοντροφλουδα οτι επρεπε για γλυκο του κουταλιου …..ο γιος μας ηθελε μαρμελαδα να τα φτιαξω αλλα απο βδομαδα …την Τριτη  εφτιαξα το απλο γλυκακι γνωστο σε ολους μας γλυκο του κουταλιου πορτοκαλακι με την φλουδα !! γιατι σπανιο να βρεις στην αγορα πορτοκαλι μεγαλο με χοντρη βλουδα ..συνηθως εχουν μεσαιου μεγεθους με ψηλη φλουδα …που αυτα τα φτιαχνουν με φλουδα κ γεμισει μαζι γλυκο ……ΤΑ ΥΛΙΚΑ 5 ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ 700ml ΝΕΡΟ 750 ΖΑΧΑΡΗ Κ ΤΟ ΧΥΜΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΕΜΟΝΙ ! Τωρα πλενουμε τα 5 πορτοκαλια κ τα ξυνουμε ελαφρα στον τριφτη μας τα πλενουμε καλα και τα σκουπιζουμε.!!! Με ενα μαχαιρι αφαιρουμε τις φλουδες κοβοντας τες σε μεγαλουτσικα κομματια κ αφαιρουμε το πολυ ασπρο της φλουδα οπου υπαρχει κ τις διπλωνουμε σε ρολο περνωντας τες σε μια κλωστη μαγειρικης ετσι το περνα η μητερα μου εγω κλωστη δεν ειχα κ τα διπλωσα μετο χερι οπως κ οπως … η φλουδες να ειναι περιπου 500 γρ !! Σε νερο που βραζει τοποθετουμε τις φλουδες και βραζουμε για 5 λεπτα μετα στραγγιζουμε και επαναλαμβανουμε τη διαδικασια του βρασμου για αλλες δυο φορες βραζοντας 2-3 λεπτα …. Στραγγιζουμε και απλωνουμε τις φλουδες σε καθαρη πετσετα κουζινας να στεγνωσουν για καμια ωρα κ σε κατσαρολα μετριου μεγεθους βαζουμε το νερο κ τη ζαχαρη !! βραζουμε για 5 λεπτα περιπου … Προσθετουμε τις φλουδες και βραζουμε μεχρι να δεσει το σιροπι μας αλλα λιγο πριν το τελος προσθετουμε το χυμο του λεμονιου μας … ΤΕΛΟΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΕ ΒΑΖΑ…ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΑΠΛΟ Κ ΝΟΣΤΙΜΟ !!

 
2 σχόλια

Posted by στο Φεβρουαρίου 12, 2010 in Αταξινόμητα

 

2 responses to “ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΜΕ ΦΛΟΥΔΑ

  1. Βεατρίκη

    Φεβρουαρίου 12, 2010 at 15:34

    Γειά σου αστεράκι μου!Ωστε ο σύυγός σου ήρθε κατά τα μέρη μου! Τι καλά! Η Κλειτορία, (όντως, τι όνομα κι αυτό!) είναι ενα χωριουδάκι πάνω στην εθινκή επαρχιακή οδό 111. ετσι λέγεται η οδός! Είναι ένα πανέμορφος τόπος γιομάτος από πανύψηλα δέντρα και με πολλά τρεχούμενα νερά. Εχει παρουσιάσει υψηλή ανάπτυξη τουριστική τα τελευταία χρόνια, λόγω του εκεί ποταμού, στον οποίον έρχονται από παντού και κάνουν διάφορα σπόρ, έχει μια υπέροχη ξενοδοχειακή μονάδα, κι άλλα ωραία. Ενας τόπος με υπέροχες φυσικές ομορφιές. Θα σου τα είπε κι ο σύζυγος! Τώρα , όσον αφορά στο γλυκό με τις φλούδες. εδώ, με έπιασες διαβασμένη!:))))))) Που λες, μου έχουν δώει μια παροδοσιακή πολύ παλιά συνταγή ηπειρώτικια. Εκεί , λόγω των πολλών καρποφόρων δέντρων με χοντρόφλουδους καρπους 9νεράντζια, λεμόνια , πορτοκάλια κλΠ φτειάχνα από χρόνια πολλά τέτοια> μνου είπαν ενα μυστικό και μόλις τάφτειαξα έτσι, έγινε και πιό νόστιμα- τουλάχιστον κατά το γούστομου- τα γλυκά με την φλούδα. ακου το: οταν βάζουμε τις φλύσδες στο πρώτο νερό να ξεπικρίσου πριν τις βράσουμε,, κρατάμε μια ποσότητα από το νερό αυτό πριν το πετάξουμε. αργότερα και αφου αλάξουμε τα νερά 9χωρίς βρασιμο0 βάζουμε τις ήδη ξεπικρισμένες φλουδες- αφου στραγγίσουμ- κατα πως λες- με την ζάχαρη να πάρουν βράση. και προς το τέολς προσθέτουμε και το πικρό πρώτο νερό που έχουμε φυλάξει,( μπορεί νάναι κι ένα ποτήρι μοναχα- ανάλογα με την δόση και το γούστο, μετά προσθέςτουμε το λεμόνι. αυτάαα1!φιλιά πολλά ιριδά μου, καλό ξεκίνημα στον νέο σου χώρο!Και χαιρετισμούς στον γιόκα σου!

     
  2. ΙΡΙΔΑΜΑΡΙΑ ΓΚ.

    Φεβρουαρίου 12, 2010 at 16:12

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΡΕΑΤΙΚΗ ….Κ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ!! ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑ …ΝΑΙ !ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΚΕΙ !!! ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΞΑΝΑ ….ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΕΚΕΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ… ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ….ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ Κ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΝΑ ΤΡΑΒΙΞΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Κ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΚΕΙ …ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ …..ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ …..ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΘΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ …ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ….ΚΟΙΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Κ ΑΛΛΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ….. ΑΠΟ ΕΚΕΙ !!Κ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ Κ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ …..ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ……ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ.. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ SPACES …ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΟΤΙ ΤΡΑΒΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΥ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ….ΕΔΩ ΘΑ ΕΧΩ ΛΙΓΑ ΑΤΟΜΑ Κ ΚΑΛΑ …ΦΙΛΙΑ ΒΕΑΤΡΙΚΗ Κ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΦΙΛΙΑ !!

     

Υποβολή απάντησης

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

