RSS

ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ ΜΕ ΚΟΥΡΚΟΥΤΙ

26 Μαρ.

…OI ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ Κ ΣΤΟ BLOGSPOT MOY   ΙΡΙΔΑ ΜΑΡΙΑ ( μαγειρεματα με αρωμα κανελλας κ μοσχοκαρυδου..) GREECE…!!!!    ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ ΜΕ ΚΟΥΡΚΟΥΤΙ  Ετσι εμαθα να τον φτιαχνω απο την μητερα μου κ την γιαγια μου κ ετσι τον φτιαχνουν οι γονεις μου στην οικογενειακοι μας (ψαροταβερνα ο Κωστας )στο Δασκαλειο Κερατεας ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΥΜΑ …σε ενα ομορφο κ πολυ γραφικο λιμανακι …Τωρα τα υλικα …ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΡΜΥΡΙΣΜΕΝΟ Κ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ ΑΝΑ 3 ΩΡΕΣ ΕΝΑ 24 ΩΡΟ ΠΕΡΙΠΟΥ Κ ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΕ ΦΕΤΕΣ ΜΕΡΙΔΑΣ …ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΚΟΥΤΙ 1 ΦΛΙΤΖΑΝΙ ΑΛΕΥΡΙ ,1 ΦΛ.ΜΠΥΡΑ ,2 Κ.Σ. ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ 1Κ.ΓΛΥΚΟΥ ΜΠ.ΠΑΟΥΝΤΕΡ, ΑΛΑΤΙ ΠΙΠΕΡΙ ..Τωρα βαζουμε ολα τα υλικα για το κουρκουτι σε ενα μεγαλο μπολ..κ ανακατευουμε πολυ καλα !!Βυθιζουμε τα κομματια μπακαλιαρου στο κουρκουτι και μετα τα τηγανιζουμε….σε καυτο λαδι αυτα αρχιζουν να περνουν σχημα σαν μεγαλου λουκουμα …..χαχα !!(στο γκαζι τηγανιζονται καλυτερα ) αναποδογυριζουμε κ αφου παρουν χρωμα τα βγαζουμε ……Host unlimited photos at slide.com for FREE!το σερβιρουμε με σκορδαλια …Host unlimited photos at slide.com for FREE!Τωρα με το κουρκουτι μπορουμε να φτιαξουμε κ μελιτζανες τηγανητες με κουρκουτι με το ιδιο τροπο ….τις φτιαχνω συχνα ετσι κ ειναι υπεροχες προσεχως θα τις εχω κ στο ιστολογιο μου με φωτο μου κ αυτες …Host unlimited photos at slide.com for FREE!.

 
Σχολιάστε

Posted by στο 26 Μαρτίου, 2010 σε Αταξινόμητα

 

Σχολιάστε